♥ Lördag ♥

Godmogon mina kära läsare :) Hoppas ni har sovit lika gott som jag har. Dock vaknade jag med huvudvärk, men förhoppningsvis så får huvudvärkstabletten bort den!

Planeringen för dagen är ganska öppen faktiskt, men hade i alla fall tänkt att städa badrummet och kolla om pengarna kommit in för kappan jag sålde på Tradera, så att jag kan skicka iväg den idag. Måste försöka få ut lite där också för just nu gapar det tomt på min sida :P

Nu ska jag i alla fall kolla efter något att sätta på mig och sen käka frukost. Letar reda på dagens låt också så kommer den lite senare.

Hoppas förresten att solen skiner hos er också!


Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

sv: kände för en liten förändring :D får va den där tills vidare, då jag har snyggare kort haha!

2010-03-06 @ 12:09:01
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0