♥ Snart smäller det ♥

Om lite drygt en halvtimme så drar äntligen finalen av Melodifestivalen igång. Vem kommer att vinna? Vem kommer att komma sist? Blir det skräll?

Jag har helt och håller sluta att gissa vad som kan gå hem i Eurovision Song Contest för det går aldrig som man tror i alla fall. Det man tror går hem gör det inte och det man inte tror alls på får topplacering. Likadant varje år. Därför har jag enbart gå efter vem jag gillar mest.

Min favorit inför den här finalen är Anna Bergendahl.



Vem/vilka är din favorit/favoriter?


Kommentarer
Postat av: finalinafina ♥

är den kameran bra? :) hejar oxå på anna!

2010-03-13 @ 19:34:06
URL: http://finalinafina.blogg.se/
Postat av: louise

sv: ja det tycker jag verkligen att du ska! jag tycket att sånt där är lite kul och spännande.



min favorit är eric saade, jag trodde inte det skulle vara det, känner mig så fjortisaktig haha, men så blev det ;)



haha, anna kommer från min stad, hon har gått i samma klass som min kompis, lite coolt ;)

2010-03-13 @ 19:36:07
URL: http://lacc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0