♥ Sunny Day ♥

Jag kravlade mig trött upp ur sängen för en stund sedan, trots att jag faktiskt vaknade av mig självt. Var hemma från morgonens lektion idag för jag hade sån huvudvärk, men några timmars sömn till och den var nästan som bortblåst. Det är i alla fall tillräckligt bra för att jag ska kunna gå på stresshanteringen ikväll. Dvs om det inte blir värre igen, men det får jag hoppas att det inte blir för jag vill verkligen gå ikväll!

Nu under dagen så har jag tvättid från kl. 12, så ska ta och plocka ihop allt så det är klart. Ska ta och läsa igenom läxan till kvällskursen (som jag borde gjort tidigare, men som vanligt skjuter jag upp det!)

Det är förresten härligt soligt uta idag, men det är tyvärr kallare igen. Jag hade lite hoppats på att det skulle hålla sig runt nollan ett tag nu, men det var ju meningslöst. Fast på sätt och vis är det bättre när det är lite kallare för då är det inte en massa slask överallt, men samtidigt så måste ju skiten bort. Tror ändå att det kan vara bättre om lite i taget smälter bort för annars kommer det vara stora pölar med vatten på många ställen i stan (som det var i fredags, inte kul!) för det är ju inte lite snö som ska smälta bort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0