♥ The first day of the rest of my life ♥

Idag är dagen då mitt liv förhoppningsvis förändras för alltid. Nej, inte förhoppningsvis, det KOMMER att förändras. Jag SKA lyckas den här gången!

Första dagen utan godis igen och jag känner mig taggad! Inget supersup än så länge, men det lär komma det vet jag. Jag får nog köpa hem ett lager russin så jag kan ta det i när suget riktigt sätter in.
Jag och mamma kör ju en "tävling" och den som åker dit måste bjuda den andra på ett biobesök. Kanske inte låter så mycket, men är man fattig student är det en pengar det med :P

Reglerna är så här: Inget godis överhuvudtaget. Chips och dricka är endast tillåtet på helgen. Glass likaså, med undantag för kalas, helg och sommaren (man måste ju få äta glass på sommaren, det här ju liksom till). Fika är endast tillåtet på kalas eller någon gång på stan, men det får inte bli ofta.

Jag SKA klara det här! JAG SKA! JAG SKA! JAG SKA!

Wish me luck!

(Tillägg: Ställde mig på vågen nyss och det var en chock att upptäcka att jag gått upp fyra kilo! Panik!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0