♥ Vad gör du i sömen? ♥

Jag läste nyss på Aftonblade.se om en man som, i sömnen, går till kylskåpet och frossar tomater och bananer. Man kan verkligen göra konstiga saker i sömnen ibland, men att frossa mat måste nog vara bland det värsta (jag menar såklart förutom att fysiskt skada sig själv eller andra). Speciellt jobbigt måste det vara om man dessutom har lätt för att gå upp i vikt. Det finns säkert de som måste ha lås på kylskåp och skaferi.

Jag har inte ätit i sömnen (vad jag vet i alla fall!) men däremot har jag gjort annat. På den tiden när jag hade tandställning så skulle jag ha en anordning på natten, men jag tror inte att jag vaknade med den i munnen en enda morgon för antingen hade jag den i handen i handen när jag vaknade eller så låg den i sängen någonstans.
Jag vet att jag gått i sömnen minst en gång för när jag bodde hemma så hade jag gått upp och tänt alla lampor på övervåningen.

Har du gått i sömen eller/och gjort något i sömnen? Berätta gärna!




Kommentarer
Postat av: Elka

Tror inte jag gör något speciellt i sömnen, men ibland ligger jag vaken för att jag är rädd för att jag ska göra det. typ gå ut på gatan i bara trosorna.

Hade vart katastrof!

2010-03-17 @ 10:12:59
URL: http://elka.webblogg.se/
Postat av: simone

Mycket märkligt där :O Hmm.. jag har inte gått i sömnen på många år, då var jag väldigt liten och gick upp och kissade i en låda typ, men man vet ju aldrig, sömngångare kan man ju bli som 40, 60 eller 80 år :O

2010-03-17 @ 10:29:12
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0