♥ Vårkänslor ♥

Godmorgon vill jag börja med att säga. Hoppas ni har sovit lika gott som jag har.

Akilles har just nu värsta vårkänslorna, vilket kan göra hans matte tokig ibland. Man skulle kunna tro att han blivit kattunge på nytt för så busig är han. Han springer som en tok genom lägenheten och råttorna är extra roliga. Det riktigt spritter i kroppen på honom. Lite kul är det ju samtidigt som det är lite jobbigt, men jag får vara glad för att han är lugn på natten i alla fall!



Det är ju tur att inte en annan blir likadan när våren närmar sig för det skulle se ganska kul ut om jag sprang runt som en tok i lägenheten och började leka med leksaker :P

Förresten är det bara jag som tycker det är kul när katter har lite roliga/konstiga saker för sig? Jag kan säga att Akilles gör en hel del roliga/konstigt saker:

♥ Han sover då och då i badkaret.
♥ När jag går på toaletten så gör han detsamma.
♥ När jag ska byta vatten så slår han med tassen på skålen när jag tar upp den från golvet, så då och då skvimper det ut vatten över golvet.
♥ Så fort jag öppnar garderobsdörren så smiter han in där, så jag måste alltid kolla innan jag stänger så att han inte är kvar där.
♥ Så fort jag är i köket så tror han att han ska få mat.
♥ Händer då och då att han tittar på tv (så gulligt tycker jag).
♥ Ibland kommer han med leksaker när han vill leka.

Vad gör din katt som är konstigt/roligt? Eller kanske din hund eller något annat djur?


Kommentarer
Postat av: malin

sv: såå bra, joo allt e kanoners, skönt med helg :D ska du göra i helgen då??

2010-03-20 @ 10:41:33
URL: http://missmalita.blogg.se/
Postat av: malin

sv: okej , vad pluggar du till? jaa jag vet inte eller :D får se vad som händer, njut av ledigheten i allafall!! kram

2010-03-20 @ 10:44:27
URL: http://missmalita.blogg.se/
Postat av: P r i n c i p e s s s a ♥

underbart vårig bild!

2010-03-20 @ 10:48:04
URL: http://principesssa.blogg.se/
Postat av: althea

Tss, min misse är knäpp mest hela tiden ^^ Ha en härlig dag =)

2010-03-20 @ 12:58:29
URL: http://altheatrollet.blogg.se/
Postat av: Sooz Photography

Min ena katt använder ofta toalettstolen istället för kattlådan. Väldigt begåvad är hon :D

2010-03-20 @ 13:59:21
URL: http://chiliad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0