♥ What's your real age? - del 2♥

Nu så kommer "svaret" på testet från inlägget innan. Det kommer inte vara någon djupare förklaring eller så utan bara lite om hur man ligger till. 

Din biologiska ålder är 11 år eller lägre än din kronlogiska ålder
Din hälsa är sannolikt oprimal, och utsikterna att den förblir så är mycket goda. Du gör bra val och är rädd om dig själv. Fortsätt med det!

Din biologiska ålder är 1 till 10 år lägre än din kronologiska ålder
Din hälsa är sannolikt riktigt bra, och utsikterna att den förblir så är mycket goda. Koncentrera dig på att behålla din sunda livsstil med bra kost, stresshantering/-kontroll, motion etc.

Din biologiska ålder är lika med din kronologiska ålder
Din hälsa är sannolikt bra, och utsikterna att den förblir så är hyggliga. Men det behövs några förändringar för att du ska uppnå optimal hälsa och maximal energi. Rätt kost kan göra underverk.

Din biologiska ålder är 1 till 10 år högre än den kronologiska ålder
Din hälsa är sannolikt okej. Men om du fortsätter på samma sätt kommer det att öka din biologiska ålder. Konsekvenserna på lång sikt innebär en ökad risk för sjukdomar och hälsoproblem. Förbättrade kostvanor och livsstil kommer att göra stor skillnad.

Din biologiska ålder är 11 till 20 år högre än den kronologiska ålder
Din hälsa är sannolikt genomsnittlig för en västerlänning. Du löper en viss risk för att drabbas av hälsoproblem inom de närmaste fem åren. Energin är troligen på nedgång, och det blir bara värre med tiden. Förbättrade kostvanor och livsstil är nödvändigt och kommer att göra stor skillnad.

Din biologiska ålder är 21 eller högre än den kronologiska ålder
Din hälsa är inte bra, och du löper stor risk att drabbas av hälsoproblem eller sjukdom de närmaste åren om det inte redan är fallet. Energinivån och välbefinnandet kommer att minska markant de närmaste åren om det inte redan har skett. Du behöver snarast ändra på din livsstil och dina kostvanor. Stressnivån måste sänkas. Motion är ett sätt att minska stressen och skaffa sig mer energi och bättre hälsa.


Kommentarer
Postat av: finalinafina ♥

vad är det med din rygg? :( jag mår finfint :D

2010-03-09 @ 17:34:02
URL: http://finalinafina.blogg.se/
Postat av: maria

GRATTIS! Du har blivit en av finalisterna till veckans blogg hos mig. Se nu till att dina läsare och vänner röstar på dig. Flest röster på fredag vinner en fri länkning med bild en hel vecka! Lycka till / Kram Maria

2010-03-09 @ 18:13:40
URL: http://mariasplace.blogg.se/
Postat av: jglanz

haha ja :P Jobbigt efter när man kommer tillbaka ner på jorden :P

2010-03-09 @ 19:13:21
URL: http://jglanz.blogg.se/
Postat av: ida

sv: okej :) med oss är det bra :) vad gör du då? :)

2010-03-09 @ 19:56:46
URL: http://tokiohotelbrudarna.blogg.se/
Postat av: Celine :)

Vad är kronologiska ålder? :D

2010-03-10 @ 15:41:19
URL: http://celine.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0