♥ Movietime ♥

Jag har precis kollat klart på Blåsningen och nu blir det film. Förresten, vad är det som är så kul med att se kändisar bli lurade? :P

Filmen jag ska se är It's Complicated med Meryl Streep, Alec Baldwin och Steve Martin i huvudrollerna.



Jane är mor till tre vuxna barn, äger en blomstrande restaurang i Santa Barbara och har, tio år efter skilsmässan, ett vänskapligt förhållande till sin exmake, advokaten Jake. Men när Jane och Jake reser bort tillsammans för deras sons collegeexamen börjar saker och ting bli komplicerade. En oskyldig måltid tillsammans leder till något ingen av dem hade kunnat förutse – en kärleksaffär. Då Jake är omgift med den mycket yngre Agness har Jane helt plötsligt blivit den andra kvinnan.
Fångad mitt i den pånyttfödda romansen är Adam, en arkitekt som anställts av Jane för att designa om hennes kök. Även Adam läker såren från en skilsmässa men faller snart för Jane. Han inser dock snart att han blivit en del av en invecklad kärlekstriangel.
Bör Jane och Jake försöka gå vidare med sina liv eller kan det vara så att kärleken är ljuvligare vid andra försöket? Det är.. komplicerat.   (Text lånad från sf.se)




Kommentarer
Postat av: natta

hej var den bra?

2010-02-22 @ 01:04:32
URL: http://natalies.se
Postat av: arta

nej snälla du skojar, vi kan ju inte ha snö tll april!!!! tror nog det är dags att ta sig en resa till värmen

2010-02-22 @ 01:43:26
URL: http://artabislimi.blogg.se/
Postat av: «PinkieLaady

Var filmen bra? :)

2010-02-22 @ 02:08:59
URL: http://pinkielaady.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0