Har sjukt ont!

Fy faan, säger jag bara. Min rygg värker som bara den och jag vet att det kommer att gå ut i höften under dagen också. Är väl inne på tredje dagen nu, med den här värken. Jag hoppas verkligen att det bara är sängen, så att det inte är något annat också.
Just nu vet jag inte om jag ska kunna jobba ikväll eller inte. Speciellt inte med den person som jag ska jobba med. Hon jobbar egentligen på en annan avdelning i huset, men fick hoppa in när en blev sjuk. Visst hon är trevlig och så, men jag gör betydligt mer än henne. Hon frågar och så vad vi brukar göra, men sedan händer inte så mycket mer, förrens jag säger att jag ska göra si och då kan hon göra så. Nu när jag har så pass ont som jag har, så behöver jag verkligen inte en massa extra arbete. Så just nu är jag i valet och kvalet om jag ska ringa och sjukanmäla mig eller inte. Inte på grund av det, utan för att jag har så ont. Jag har väldigt svårt för att böja mig, både framåt och bakåt och sedan kommer värken med höften också, som kommer senare under dagen när jag varit på fötter ett tag. Jag vet inte om jag pallar det, inte efter gårdagen. Jag hade så ont de sista timmarna att jag knappt inte visste vart jag skulle ta vägen till slut.
Ska till skolan imoron för upprop (eller vad man ska kalla det) för närdistans-kurserna, så känner att jag måste ju orka det i första hand just nu.
Aaah, jag vet varken ut eller in! Får dåligt samvete också om jag ringer och sjukanmäler mig, även fast jag måste tänka på min hälsa i första hand.  Vad tycker ni? Behöver lite råd.

Kommentarer
Postat av: Rosida

Du verkar ha väldigt ont, så jag tycker att du ska sjukanmäla dig och vila upp dig lite ♥

2009-08-16 @ 09:56:04
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/
Postat av: Rosida

Bli bättre! :)

2009-08-16 @ 09:56:15
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/
Postat av: Rosida

Sv: Tack så mycket! :)

Du kan inte ha dåligt samvete för detta, om du har ont så är det bäst att du inte jobbar.

2009-08-16 @ 10:16:41
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/
Postat av: cindy

Hejsan, och TACK så mkt! Jag gör designer i mån av tid, men du kan ju maila över bilder, färger, stil önskemål osv. Så kikar jag på det. Skicka en kommentar när du mailat över (kollar inte mailen allt för ofta) mvh/Cindy

2009-08-16 @ 11:11:28
URL: http://lifeofcinderella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0