Min tillfälliga sovplats

Eftersom jag inte klarar av att sova i min säng längre, så får man göra det bästa av situationen. Så här sover jag nu, tills på lördag då jag ska till IKEA och köpa mig en ny säng, tjohoooo!!!:


Japp, så här ser det då ut. Inte särskilt inbjudande. Eller vad säger ni? Men det är det eller sängen, så får nog bli madrassen på golvet. Jag ska i alla fall ge det en chans till. Sov första gången där i natt och jag sov väl inte särskilt bra. Vaknade flera gången under natten. Dock så hade jag inte lika ont när jag vaknade och det är ju alltid ett plus.


Akilles undrade först vad matte höll på med, men ganska så snart så blev det hans nya favortiplats. Synd bara att den försvinner snart. Ja, för honom alltså. Ända nackdelen för honom nu är att han inte riktigt får plats att sova bredvid mig just nu. Men snart får han ju en mycket större säng att ligga i. Tänkte passa på att köpa mig en större när jag ändå köper en. Blir 160 i bredd och nu har jag 120, så lite skillnad blir det allt. 40 cm gör rätt stor skillnad. Enda nackdelen är att jag då inte får plats med något sängbord i sovalkoven, men det får väl stå lite utanför så länge. Har ju inte tänkt på kvar i en etta hela livet. Blir lite annat shoppat när jag ändå ska till IKEA, men jag säger inte vad;) Det får ni se här på bloggen!

OBS! MINA EGENTAGNA FOTON FÅR ENDAST TAS/LÅNAS MED MIN TILLÅTELSE!

Kommentarer
Postat av: cecce

Hoppas du sovit gott på madrassen i natt:-)

Med en 160 säng får du gott om plats. Jag/vi har en som vi sover två - ibland tre i. Blir trångt, men det går...

Ha en fin dag!

2009-08-19 @ 07:31:48
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0