Needful Things

Har suttit och funderat på vilka produkter jag inte klarar mig utan. Jag har satt ihop en liten lista och har ni något annat tips så säg gärna till :)

1. Försvarets Hudsalva

Fullkommligt älskar den! Läpparna blir så lena och mjuka. Är lätt att bli beroende av just olika cerat, men den här använder jag bara två gånger om dagen, bland annat är det det sista jag gör innan jag lägger mig kvällen.

2. Got 2 Be


En stor anledning till att jag älskar den här hårsprayen är att den, till skillnad från andra hårsprayer, faktiskt luktar gott!

3. Cano Derm


Love, love, love! För mig som har problem med torr hud, så är den här salvan helt underbar. Dessutom så svider det inte om jag smörjer precis efter att jag har rakat benen. Jag hade problem med förhårdnader under fötterna i många år, men när jag började använda den här så försvann de. Helt otroligt!

4. Garnier Pure A


Helt klart den bästa dagkrämen jag testat. Jag känner att den verkligen går in i huden och den blir inte alls fet som många andra krämer.

Kommentarer
Postat av: nea

Sv; Det är verkligen irriterande. Jag blir skit sur! :(

2009-08-29 @ 18:40:44
URL: http://ebbanealinnea.blogg.se/
Postat av: Lia ☆ Keep it real

Jaa, Försvarets Hudsalva är den bästa =D



Men jag önskar de kunde göra locket annorlunda, det går sönder så lätt och trillar av.. äckligt när man har den i väskan och blir helt smuts ^^

2009-08-30 @ 13:37:52
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0