2009

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag har för första gången legat på en spikmatta.



Höll du några av dina nyårslöften?
Hade väl inget nyårslöfte direkt. Men inte ätit något godis som jag hade bestämt mig för :)

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

Dog någon som stod dig nära?
Nej, som tur är.

Vilka länder besökte du?
Sverige, haha :P Nej, har inte varit utomlands något.

Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Ja, ett förhållande vore inte fel :P

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Oj, har nog inte hänt nåt särskilt minnesefullt det här året tyvärr. Det skulle i så fall vara 31/12 för då har det gått ett år utan godis. Jo, just det, 12/12, för då var det klassåtertäff :)

Vad var din största framgång 2009?
Samma som tidigare, ett år utan godis. Men även att det har gått bra i skolan och att jag gått ner i vikt.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Haft förkylningar och infektion. Skadat mig har jag också gjort men inget allvarligt.

Bästa köpet?
Min säng! Tråkigt kanske vissa tänker, men hade man en säng som kollapsat så är en ny säng högst upp på önskelistan.



Vad spenderade du mest pengar på?
Det får bli sängen här med.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag fick MVG på ett skolarbete. Och att jag gått ner 4 kilo :)

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Bad Romance - Lady Gaga, Russian Roulette - Rihanna, I Gotta Feeling - Black Eyed Peas, Fairytale - Alexander Rybak (eftersom den låten vann ESC)



Största musikaliska upptäckten?
Hm, kan inte komma på nån

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Är nog ungefär samma som förra året.

Vad önskar du att du gjort mer?
Provat nya saker och vågat mer.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat mindre och att jag inte hängt upp mig på småsaker.

Blev du kär i år?

Nej

Favoritprogram på TV?
CSI, Grey's Anatomy och Glee.



Bästa boken du läste i år?
Oj, kommer inte ens ihåg vad jag läst för nåt :P

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Ja, det fick jag: Mariah Carey's nya skiva och pengar till IKEA.



Något du önskade dig men inte fick?
Hm, vet inte. Eller jo, ett minneskort till mobilen. Men det gör inget för jag är verkligen jättenöjd med det jag fått!

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Då firade jag med min familj och åt en massa fika och tårta :P

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, finns nog massor, men just nu kommer jag inte på nåt.

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Här tänker jag gå klädstil. Jag skulle nog säga modemedveten, men samtidigt ingen modeslav

Vad fick dig att må bra?
Att jag upptäckt att jag faktiskt kan mer än jag tror.

Vem saknade du?
A boyfriend :P

Planer för 2010?
Blir studier nu i vår och sen jobb i sommar. För övrigt har jag inga planer för året.


Kommentarer
Postat av: sara

sv: ja betydelsefulla låtar är härliga =)



roligt inlägg :D!

2009-12-31 @ 19:29:03
URL: http://ssarav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0