Yearbook Yourself!

Hittade en kul grej när jag kollade runt på olika bloggar. Finns en sida där man kan göra yearbook-foton från olika årtal. Man ser inte riktigt klok ut på vissa foton :P

Såhär blev jag:

1952                                                           1964

        
Haha, tror jag har sett något foto            Herregud, säger jag bara! That's not 
på farmor där hon hade en sådan            a good look for me... at all!

frisyr.    

1968                                                           1970

       
I'm a hippie! Hahahahaha!                       Jag vet inte ens vad jag ska säga :P


1978                                                           1984

       
Passar inte särskilt bra i den här             Hahaha, jag ser ut som en pudel!
looken heller, men bättre än de
tidigare :P
                                                                 
1986                                                           1992

       
Fniss!                                                         Bäst hittils faktiskt.


1996                                                           2000

       
OMG! Don't know what else to say...        Helt okey faktiskt. Kanske inte någon frisyr
                                                                  jag skulle skaffa kanske, men helt klart 
                                                                  den jag gillar bäst.

Verkar som att jag är född i rätt tid. Om man ska gå efter det här. Om det verkar kul, så är det bara att klicka på länken: Yearbook Yourself

Kommentarer
Postat av: Rhea

God kväll! Yearbook verkar kul. Det ska jag pröva. Man kanske hittar sin nya frisyr även om den är från 1965.

2009-07-28 @ 23:21:11
URL: http://www.metrobloggen.se/ajohanne3

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0