Byta bank idag

Nu ska jag snart iväg ner till stan. Jag har ett möte inbokat på banken idag. Ska byta från Swedbank till Handelsbanken och ska skaffa internetbank, äntligen! 
Men det ser jävligt kallt ut ute plus att det har börjat snöa, så har inte direkt lust att gå ut, men men jag måste ju. Dessutom så måste jag gå till och från stan två gånger idag, inte kul alls :( Nu önskar man att man bodde närmare, så man slapp gå så långt. Funderar lite på att kanske ta bussen hem efter skolan idag.
Idag är det HLR-utbildning och det kan ju vara bra att ha det känner jag. Fast om jag ska vara ärlig så vill jag helst hem och lägga mig i soffan en stund och kanske sova en stund. Har bara sovit 5 timmar i natt så man är rätt seg idag. Dessutom har jag huvudvärk. Igen.
Skriver mer när jag kommer hem, bland annat om hur filmen var igår.

Kommentarer
Postat av: Petra

Swedbank har också internetbank.

2009-11-05 @ 08:16:55
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: Petra

Sv; Okej. :)

2009-11-05 @ 08:31:37
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: Emelie

svar: ja precis. Jag tycker därför inte om att festa när alla andra bara är där för supandets skull. Vilka fester är menade att jag ska gå på då eftersom jag inte är sådan? Nej, usch... jag tycker inte om detta med alkohol. Det är helt okej och smutta på ett glas en kväll och njuta av det. Men när man klunkar i sig för att man ska, det gillar jag inte. Min pojkvän tar alltid öl på fest, han gillar inte ens öl och det kan göra mig arg ibland. Han dricker bara för att han ska. Och det är ju inte bra...

2009-11-05 @ 08:56:59
URL: http://bladis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0