Dagen som gått

Som ni kanske märkt så har jag lite av en bloggtorka för tillfället, men det är även mycket med skolan så finns inte så mycket tid till bloggandet just nu. Ska försöka att skärpa mig lite och försöka hinna med att skriva mer om det går.

Idag har jag varit i skolan och första excel-provet. Gick nog inget vidare, men man får hoppas på att man lyckades få ihop till ett G. Hemma har det varit mycket plugg som gällt, var tvungen att bli klar idag så då fanns det inte så mycket annat att välja på :P

Ikväll blir det att ta det lugnt och titta på tv. På agendan står Ugly Betty, Desperate Housewives, House (spelar in) och så blir det Hells Kitchen om jag orkar kolla på det också.

Nu tänkte jag sätta mig skriva en lista över vad som ska handlas i Ullared. Japp, ska åka dit snart och handla bland annat julklappar. Men som vanligt blir det en massa annat också :P

Kommentarer
Postat av: elin

usch, så har jag också känt ett tag, men vvet du vad jag gjorde, jag tog en paus, laddade med nya tag och nu jäklar är jag tillbaka!

Nu har jag tagit tag i min blogg igen, på allvar och tänkte sätta igång att blogga, men vad är en blogg utan läsare?! Vad är en blogg utan alla gulliga kommentarer som får en att vilja fortsätta, just det, ingenting! Just därför ville jag bara berätta att jag nu återigen ska börja blogga, så höll ögonen öppna och kika gärna in på min blogg, hoppas du gillar den!



Kanske skulle du också göra så, eller fortsätt och försök håll den så uppdaterad som möjligt! :)

kram

2009-11-03 @ 19:31:54
URL: http://liloy.blogg.se/
Postat av: miiah

Åh så roligt med ullared! Ta mig med diiig! ;) haha.



SV: Åh okej, jag håller mina tummar och hoppas att du får ditt G :) Så tråkigt med så mycket skola och plugg, vet hur det är! Man blir trött bara av att gå igenom allt man ska göra.. och stressad.. usch!



Vi får väl vara positiva och tänka på jullovet.. ;) haha. Allt bra annars?



kramar

2009-11-03 @ 19:49:41
URL: http://miijauh.devote.se

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0