Dagens låt

Idag blir det en låt av Alesha Dixon. Den här låten får mig att vilja dansa! :)



Kommentarer
Postat av: miiah

sv: Jodå jag fick ditt svar :)



Jo det är lite bättre idag, är massa förkyld bara.. :p

Nja, idag ska jag bara plugga.. har jättemkt som måste vara klart idag eftersom jag kanske inte hinner imorgon.. suck! själv då? =)



kramar!

2009-11-24 @ 15:44:07
URL: http://miijauh.devote.se
Postat av: elin

Hej!

Skulle vilja be dig om en liten tjänst, det är nämligen så att jag fått reda på att jag ska skaffa glasögon, ska ha bestämt mig på torsdag då jag ska lämna min beställning. Men jag har beslutsångest, det står mellan tre olika och jag vet inte hur jag ska göra! Så vill du hjäålpa mig genom att kolla på korten, och bara lägga en röst för dom du tycker?

Här kommer du till min blogg: http://liloy.blogg.se

Så finns de under rubrikerna Glasögon! och Glasögon igen..

Tack!

2009-11-24 @ 17:42:39
URL: http://liloy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0