Det närmare sig

Har lite smått hemlängtan just nu, så det är ju tur att man snart ska åka hem. Blir lite mat innan bara och så ska jag packa ihop det sista. Det ska faktiskt bli riktigt skönt att få komma hem igen. En hel helg räcker mer än väl att spendera med föräldrarna.
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på när jag kommer hem än, men blir nog inget avancerat :P Ska så klart packa upp grejerna och koppla ihop datorn igen. Annars vet jag faktiskt inte rikitigt. Förbereda lite inför morgondagen kanske. Jag ska nämligen till Handelsbanken imorgon och prata med dem om att byta till deras bank, så får kolla så att jag har med mig alla papper ifall att de kan fixa det på en gång. Ska ringa jobbet också och höra med dem om man kan få ta vaccinet hos dem eller om det är vårdcentralen som gäller. Man är ju lite tveksam till om man ska ta den eller inte, men jag vet att den dagen jag blir sjuk så kommer jag att ångra mig :P

Kommentarer
Postat av: Annette

jag hade INTE tagit vaccin om jag vore dig!!

2009-11-01 @ 23:22:40
URL: http://www.myskatterna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0