Helt sjukt!

Internet försvann helt plötsligt vid fyra-tiden idag. Jag fick lite smått panik och trodde det var datorn först. Ringde pappa och bad honom gå in och kolla på comhems hemsida om det var något problem i området och det var det som tur var. Nu funkar det igen som tur är :) Det är helt sjukt vad handikappad man blir när man helt plötsligt inte har internet! Det stunder som de då man märker hur beroende man är av att ha internet hemma.Snacka om att man lever i ett tekniksamhälle då man är beroende av internet och andra tekniska grejer :P 

Kommentarer
Postat av: miiah

Hahahah ja man är verkligen beroende av internet och allt sådant, tyvärr kanske man ska säga ;) märkte av det idag också när jag skrev nationellt prov i svenska b, fick ju skrivkramp! :p hahaha



SV: Åh vad roligt med bilder sen då :) haha nej inte lägga upp julklapparna, man vet ju aldrig riktigt vem som läser ens blogg ;) hihi



Jaha okej, visste inte ens att det låg i småland :P hahaha. Nej min geografi är inte heller det bästa minsann.. xD



Japp, bara en massa plugg som vanligt =/ Är så trött på det! Urrk massa matte för dig med? :( hemskt!

Kramar

2009-11-18 @ 21:05:24
URL: http://miijauh.devote.se
Postat av: Sanna

Ja, halleluja för internet....hehe!

2009-11-18 @ 21:50:35
URL: http://sancha.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0