Packa

Ska försöka komma igång och packa inför morgondagen. Åker till Mölltorp då eftersom vi drar till Ullared på fredag. Så jag har suttit och funderat lite över vad som ska med och vad som ska fixas. Det här kom jag fram till:

* Jeans - det är rätt bra byxor om man provar kläder för det passar i princip till allt.

* Ett tunt linne med vit bh under - Har man ett linne på sig så kan man prova en del kläder utanpå istället för att ta det i provrummet. En ljus bh är bra ifall man provar ljusa överdelar. Ganska logiskt :P

* En kofta - skönt att ha på sig när man slängt av sig jackan

* Ett par bekväma sneaker - får nog bli mina gamla för de är väl ingångna.

* Plåstra om hälarna i förebyggande syfte :P

* LISTAN! - är jätteviktigt!!

* Pengarna är fixade

* Byta väska till en mindre.

* Kolla så att jag har värktabletter med mig - alltid bra att ha

Oj, blev en lite lista! Man kan ju inte säga att jag inte är förberedd i alla fall :P

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det är bra med listor för annars skulle man glömma hälften. Hoppas det blir bra på shopingrundan.



Ha det bäst!

2009-11-18 @ 13:38:38
URL: http://sancha.bloggagratis.se
Postat av: miiah

Att vara förberedd är ju bra! Hoppas du får det skitkul (tror jag alldeles säkert!) och kommer hem med snygga kläder eller vad du nu ska köpa för skojj! =)



SV: Haha precis.. alla säger det! Så någongång ska jag minsann åka dit! Tror det är långt ifrån mig, vet inte ens riktigt var det ligger :P men jag bor ju i skåne iaf.. :)



Idag ska jag bara plugga Matte B, har bara gjort 3 uppgifter och 12 styckna ska vara inne nu på fredag.. :(( suuck!



Kramar på dig!

2009-11-18 @ 14:25:09
URL: http://miijauh.devote.se
Postat av: Matilda

Jaha, haha. Måste vara drygt! :| Nja, inget. Har jobbat sen när jag väntade på bussen hem shoppade jag lite, blev super nöjd med det. ^^ Själv? :)

2009-11-18 @ 19:19:53
URL: http://matildasenkla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0