Ska jag gå eller inte?

Fick i veckan ett brev på posten. Min första tanke var: Vad är det här? Är ingen som brukar skicka brev till mig. När jag öppnar så ligger det en inbjudan till klassåterträff för högstadie-klassen. Min första respons var att jag inte ville gå. Varför liksom? Jag hade en kompis i den klassen och vi pratar inte längre. Hade det varit för alla gamla nior så hade jag säkert gått för då hade jag kunnat gå med Ebba. Men nu vet jag inte alls. Har börjat tveka nu. Kanske ska man gå ändå? Bryr sig någon över huvud taget om jag kommer eller inte? Jaja, jag har en tid till att tänka på.

Kommentarer
Postat av: miiah

Åh alla säger att såna klassträffar är roliga men jag vettifan.. Jag hade inte tyckt det varit roligt att träffa min gamla klass i nian för jag hade ingen vän där =P haha!



SV: Men eller hur?! Visst dem har säkert många som går på bio ändå trots priserna men skulle dem kunna sänka lite grann så hade dem ju fått ännu mer. Och dessutom hade man ju absolut gått oftare också för då hade man ju haft råd =P haha.



Åh okej, skönt att få komma hem :) Hoppas ditt pluggande går bra! Jag är så glad att jag pluggade lite igår så jag slipper idag :p haha. är så trött på att plugga så jag vet inte vad..



Kram på dig :)

2009-11-15 @ 15:21:15
URL: http://miijauh.devote.se
Postat av: anna

Hej!

Jag ska faktiskt inte gå.

Delvis för inbjudan kom så sent, så jag var redan uppbokad på Julbord med jobbet samma dag. Sen tycker jag inte vi har någon anknytning till Skövde. Jag hoppas vi får en träff längre fram istället, i Karlsborg och på sommaren. Inte 2 veckor före Jul. hälsn Anna

2009-11-22 @ 18:24:07
URL: http://www.anna-nyberg.com

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0