Störningsmoment

Var nyss i affären och handlade och så kom jag på att det finns så mycket som man verkligen kan störa sig på där. Så nu har jag satt ihop en liten lista över sådant som jag stör mig på.

  1. När några människor står mitt i gången och pratar, så att man är tvungen att gå värsta omvägen. Hur jävla svårt kan det vara att gå lite åt sidan liksom.
  2. När varor saknar pris. Jag kan helt allvarligt skita i att köpa något om jag inte vet vad det kostar.
  3. Äldre som tror att de har företräde bara för att de är äldre. För visst är det så att det oftast är de som försöker gå före i kassan. Jag har då inte varit med om att andra gjort det. Nu säger jag inte att man inte kan vara snäll och släppa före, men när någon medvetet försöker gå före då blir jag irriterad.
  4. Folk som står alldeles för nära i kassan. Personale space, hallå! Och även om man flyttar sig lite, så flyttar de efter! Speciellt irriterande är det när man ska trycka in koden. Då borde man faan ha vett att flytta på sig, men nej, de står kvar. Jag vill inte ha en främmande människa hängande över mig när jag ska trycka in koden!
  5. Påsarna till frukten och grönsakerna. Ibland är de rent ut sagt omöjligt att få upp dem!
Håller ni med eller finns det något som borde varit med på listan?



Kommentarer
Postat av: Katie

Jag hatar att handla, alltid hittar jag någonting att irritera mig över :P



Jo, så skulle man kanske kunna göra. Fast då känns det ju bättre att ta det öga mot öga eftersom han antagligen lär lista ut att det är jag som skrivit lappen...

2009-10-13 @ 18:38:28
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: Matilda

Tyvärr gick du inte vidare i tävlingen:/ Men rösta gärna på din favorit och den du vill se intervjuas!



Kram Matilda! <3



www.maaatiiildaaan.blogg.se

2009-10-13 @ 18:55:03
URL: http://maaatiiildaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0