Lite deppig

Idag är det en sådan där dag då jag inte har lust med något. Kanske på grund av att jag måste förbereda mig för matteprovet imorgon. Eller så är det bara en sådan där dag helt enkelt. Alla har vi ju dem ibland.
Sjukt tråkigt väder är det idag också, grått och trist, men det är ändå tur att det finns snö annars hade man ju på allvar blivit deprimerad. Denna dagen vore perfekt för mig att skriva lite nya dikter för det skulle inte krävas mycket för att komma i rätt sinnestämning.

Jag måste iväg till affären snart och handla lite inför morgondagen. Har ett nationellt matteprov så behöver ha med mig något att äta och dricka eftersom det kom ta en stund. Problemet är bara att jag inte vet vad jag ska ta med mig. En dricka blir det i alla fall, men annars så har jag ingen aning. Någon som har något bra förslag?

Känner mig väldigt ensam idag, vet inte varför egentligen. Eller jo, jag önskar att jag hade någon att älska och som älskar mig. Att jag inte var singel helt enkelt. Känns som att alla har någon utom jag. Men jag antar att jag måste vara hoppfull och tro att han kommer förr eller senare. Fast jag skulle föredra om han kom förr...

Kommentarer
Postat av: saynoo1

Ha en riktigt nice dag:D

2010-01-07 @ 13:33:36
URL: http://hollywoodnews11.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0