Måndag

Jaha, så var det ny vecka igen då. Börjar få lite smått ångest inför det att skolan börjar på torsdag igen. Jag hade mer än gärna haft lov en vecka till :P Men å andra sidan, vem vill inte det.

Sov till kvart i tolv idag, vilket inte hör till vanligheterna kan jag säga! Men har man varit uppe till fyra på morgonen, så är det ju inte så konstigt :P

Jaha, så vad händer idag då. Just nu håller jag på och tvättar. För en gångs skull är det ganska skönt faktiskt för sedan är i stort sett allt upptvättat. Såg när jag var nere att ingen hade bokat tvättiden efter mig, så funderar på att ta den tiden också om den är kvar då vill säga. Det skulle vara rätt skönt att få sängkläderna tvättade efter att ha varit sjuk i en vecka. Nu kanske ni undrar om jag inte har mer sängkläder, men det har jag faktiskt inte. Inte sådant som passar i alla fall. Det är nämligen så att i höstas så köpte jag mig ett större täcke, så har bara ett påslakanset som passar till det för tillfället. Därav skulle jag behöva tvätta det idag.

Jag har precis suttit och käkat lite sen frukost. Brunch kallas det kanske då :P Det här blev det denna morgon:


Två rostade mackor med ost, varm choklad och en mango. Riktigt gott med mango var det :)


Kommentarer
Postat av: saynoo1

Ha en toppen dag!

<3

2010-01-04 @ 13:02:20
URL: http://hollywoodnews11.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0