Nya kuddar till soffan

Gick iväg till Rusta, precis som jag skrev förut, men gick även in på Chili och tittade när jag ändå var i området. Blev en kostsam titt :P Shoppade lite nya kuddar till soffan, men det ska bli mer kuddar vid ett senare tillfälle. Jag köpte bara en sort nu, så ska handla en annan sedan som jag ska matcha ihop med dem jag köpte nu. Det blev även ett nytt ljusfat till soffbordet.

Före:


De här kuddarna köpte jag mest för att de var billiga och hade färger som ingick i inredning (är en kudde till på andra sidan av soffan). Något att ha så länge helt enkelt.


Inget fel på det här ljusfatet, men ibland vill man helt enkelt ha lite omväxling :)

Efter:


Mycket bättre om jag får säga det själv :) Mittenkudden hade jag hemma innan, så den ska inte vara där egentligen utan mest för att fylla upp till jag köpt en annan kudde. Tvåsitts-soffan kommer ha likadana kuddar med en av varje istället. Orkade inte fota den också :P


Gillar faktiskt det här ljusfatet bättre än det silvriga, även om det också är snyggt, men här kommer färgerna i ljusen mer fram vilket jag gillar :)

Vad tycker ni? Bättre innan eller efter? En fråga till. Tycker ni jag ska ha mer kuddar än? Jag är osäker på vilket.

OBS! MINA EGENTAGNA FOTON FÅR ENDAST TAS/LÅNAS MED MIN TILLÅTELSE!


Kommentarer
Postat av: Liiv

Fint :)

2010-01-30 @ 19:14:57
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Mia

Skitsnygga kuddar du köpt och jag instämmer i det du skriver om ditt nya fat till ljusen. Det blev jätteläckert! Tänk så litet det behövs ibland för att få ett lyft i heminredningen.

2010-01-31 @ 10:29:50
URL: http://miatankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0