♥ A bad day ♥

Idag är det äntligen sol igen. Yeey! Det är helt sjukt hur man genast blir på bättre humör när solen tittar fram.

Den här dagen började dock inget vidare. Var lite halvkaotiskt när jag skulle iväg till skolan på morgonen. Min telefon har krånglat ett tag och idag var verkligen sista droppen. Det är glapp där man laddar och lyssnar på musik och jag har testat nya lurar så det är inte det som är fel. I alla fall så jag fram tills idag lyckats lyssna genom att jag virat sladden runt telefonen men idag gick inte det heller. Då får jag totalbryt, sliter loss lurarna och telefonen flyger all världens väg så batteriet åker ut och även minneskortet trycks ut samtidigt. Så det blir att plocka ihop telefonen igen och som tur är funkar den. Pustar ut! Jag säger bara det, aldrig mer Sony Ericsson!

Men istället för att bara plocka ihop den och bege mig till skolan vad gör jag? Jo, jag börjar leta efter min gamla mobil torts att jag egentligen inte behöver den förrän det är dags att skicka iväg mobilen på lagning och inser att syrran gett mig fel laddare när hon lånade mobilen sist. Skit också! Jag är stressad, sen till skolan och rätt irriterad (läs förbannad) också.

Så till slut kastar jag mig ut genom dörren och går i snabb takt till skolan. Förhoppningsvis så såg jag inte ut som ett åskmoln på vägen ner, haha. Det slutar i alla fall med att jag gick så pass snabbt att jag kom fram 10 minuter innan lektionen började.

Med tanke på att jag har prov ikväll så hoppas jag att dagen bara blir bättre och bättre!

Föresten, glöm inte att vara med i länktävlingen här. Än så länge är det bara två som anmält sig och behöver tre till för att det ska bli någon riktigt tävling.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0