♥ Dagens outfit ♥

Jag har ju inte haft dagens outfit nu på några dagar så nu är det allt dags tycker jag! Tycker att jag jämt har samma kombinationer av kläderna men idag har jag faktiskt satt ihop en helt ny kombination.



Kornblå kofta - H&M
Lång tröja - H&M
Skärp - Gina Tricot
Jeansleggings - H&M


Oj, det blev visst nästan H&M för hela slanten idag! Men jag tycker inte att det gör så mycket, bara det är snyggt och jag trivs i det.

OBS! Bilden blev lite halvskum av någon anledning. Koftan ska vara blåare och byxorna rödare. Glömde även ta kort med smyckena på (eller jag tog men bilderna blev inte bra :P). Dessa blev det:


Orkade inte sminka mig idag som ni kanske ser!


Nej, jag är inte gift som det kanske kan se ut :P Brukar ha dem på höger hand vanligtvis med det gick inte idag.






Kommentarer
Postat av: maria

Hej!

Idag lanserar vi vår hela nya webbshop med vårens snyggaste smycken. Passa på att klicka in och gör din beställning idag, vi har fraktfritt fram till efter påsk! Passa på!

Varmt välkommen in till oss! / Twicedesign.blogg.se

2010-03-29 @ 10:29:12
URL: http://twicedesign.blogg.se/
Postat av: simone

Gryymt snyggt idag du :D

2010-03-29 @ 10:44:09
URL: http://fattybom.se
Postat av: sabina

snyggt skärp :)

2010-03-29 @ 12:19:25
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: Sooz Photography

Snyggt!



sv: Ja det var verkligen supergott ^

Hur har din dag varit hittills? :)

2010-03-29 @ 15:39:56
URL: http://chiliad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0