♥ En kul grej ♥

I brist på annat så fyllde jag i det här, som jag hittade på en blogg :P

Såhär går det till:

1. Öppna dina låtar (itunes, spotify, ipod, media player etc)

2. Sätt den på blanda

3. Tryck på play

4. För varje fråga, skriv sången som spelas

5. För varje ny fråga, tryck på "next" knappen

6. Ljug inte

 

Öppning:

Vaknar upp:

Awakening - Calaisa

Första skoldagen:

Fearless - Taylor Swift

Förälskar sig:

The Climb - Miley Cyrus

Slagsmål:

Hey Jude - Erik Grönwall

Gör slut:

Du får för dig att du förför mig - Jessica Andersson

Nervsammanbrott:

Will you fall for med - Delta Goodrem

Åker bil:

If u seek Amy - Britney Spears

Tillbakablick:

More than a woman - Aaliyah

Bröllop:

Leave me alone - The Veronicas

Födelse av barn:

Saknad - Sara Löfgren

Avgörande strid:

Nobody wind - The Veronicas

Dödscen:

When I look at you - Miley Cyrus

Begravningssång:

Bye bye love - Backstreet Boys

Eftertexterna:

Do it well - Jennifer Lopez

 


Kommentarer
Postat av: ida

kul lista!



sv: okej, vad har du gjort idag då? :)

2010-03-24 @ 18:52:35
URL: http://tokiohotelbrudarna.blogg.se/
Postat av: Amanda

okej :)

2010-03-24 @ 19:00:24
URL: http://ebooas.blogg.se/
Postat av: sofie

Vad rolig att du ville gästblogga hos mig! Jag tänkte att du kan skriva ditt inlägg så som du vill ha det och mejla det till mig ([email protected]) Bifoga också gärna bilder om du vill ha med det i ditt inlägg och glöm inte få med en länk till din blogg i inlägget också så att folk kan kika in till dig efter att dom läst ditt inlägg! Kramar/sofie

2010-03-24 @ 19:22:21
URL: http://sofiiestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0