♥ Filmtips! ♥

Just nu är jag sjukt sugen på att se någon bra film, men jag har verkligen ingen aning om vad jag ska se för något. Hm, får fundera medan jag är och handlar. Förhoppningsvis kommer jag på något bra!

Det är rätt sjukt egentligen att jag inte kan komma på någon film eftersom min filmsamling är rätt stor. Men jag tror att det kan vara så att det inte spelar någon roll hur många filmer man har för det är ändå alltid dagar då man "inte har något att titta på".

Tipsa gärna om ni vet någon bra film :)


Kommentarer
Postat av: angelica

Fin blogg!

2010-03-17 @ 17:31:39
URL: http://angeliicahh.blogg.se/
Postat av: finalinafina ♥

tack så mycket :D

2010-03-17 @ 18:10:54
URL: http://finalinafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0