♥ Home again ♥

Det blev inget pluggande i stan utan jag sitter hemma och pluggar istället. Eller, rättare sagt, så ska jag plugga. Först måste jag få i mig lite mat, men sen så då kör jag igång! Jag är verkligen inte ett dugg peppad kan jag säga. Jag skulle mycket hellre titta på en film eller egentligen vad som helst förutom att plugga!

Förresten så regnar det nu. Jag vill ju ha sol ju! Hoppas verkligen att det i alla fall blir lite fint väder i påsk. Det vore ju härligt om det var fint väder när jag för en gångs skull är lite mer ledig från skolan. Blir det fint så har jag bestämt mig för att jag ska ut och sätta mig i solen och bara njuta. Ska bli en del fotande också i så fall.


Så här ser det alltid ut när Akilles ligger vid trådgardinen i köket...



Obs! Glöm inte att vara med i tävlingen under!


Kommentarer
Postat av: andi

gud den var en av de bästa filmer jag sett.. grät som en barn rumpa här hemma :P

2010-03-29 @ 17:18:04
URL: http://andiibandii.blogg.se/
Postat av: Sooz Photography

Vilka söta bilder! :)

2010-03-30 @ 20:03:12
URL: http://chiliad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0