♥ Söndag ♥

Då var åter igen en vecka snart slut. Jag tycker det går så himla fort nu och det är väl bra för det betyder att det snart är sommar!

Idag så blir det en hel del pluggande inför provet på tisdag. Just nu känns det verkligen som att ingenting sitter, men det ska det bli ändring på!

Jag funderar fortfarande över ny blogg med annat namn. Har lite smått beslutsångest faktiskt... Jag vill ju i så fall få med mig alla inlägg från den här bloggen. Är det någon som vet om det går att importera inläggen till den nya bloggen i så fall?

Jag får helt enkelt ta och fundera ett tag till. I vilket fall som helst så tänker jag inte byta förens jag är helt säker.

Annars händer nog inte så mycket denna söndag. En hel del plugg som sagt, men jag kommer ju ta pauser från pluggandet så nya inlägg kommer det allt under dagen!

Vad ska ni göra idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0