♥ Vad hände? ♥

Nu är jag hemma igen. Jag kan säga det att om det kommande matteprovet går bra då ska jag ta mig faan fira! Allting bara snurra runt i huvudet just nu.

Men nu till vad min rubrik syftar på. Var är solen?! Det finns inte ens en antydan till sol som kikar fram någonstans. Det är bara grått och trist. Så här ser det ut utanför mitt fönster just nu, ett riktigt sjusovarväder.



Jag kan avslöja att än så länge är inte mitt humör på topp idag. Förhoppningsvis beror det på vädret :P Fick ett litet minibryt på min telefon i morse på vägen till skolan. Det är nämligen så att det är glapp där man sätter i lurarna så att jag är tvungen att vira sladden runt telefonen för att det ska gå att lyssna normalt. Ibland funkar det och ibland funkar det inte. Det gjorde det inte idag, vilket gjorde att jag var tvungen att motstå impulsen att kasta telefonen i asfalten! Tydligen är det här ett vanligt problem hos SonyEricsson-telefoner så när det är dags för en ny blir det återigen en LG eller Samsung. 

Fast trots allt så känner jag att mitt humör börjar vända nu, så det bådar ju gott :) Jag tänkte att skulle försöka få ihop ett videoinlägg under dagen också för det var ett tag sedan nu.

Hoppas att ni har det soligare än vad jag har här!




Kommentarer
Postat av: ida

sv: inget speciellt är fortfarande sjuk. okej, vem tkr du ska vinna av mattias & claudia ? :)

2010-03-26 @ 11:15:27
URL: http://tokiohotelbrudarna.blogg.se/
Postat av: ida

sv: okej :) aa jag ska kolla. jag hejjar nog på mattias :)

2010-03-26 @ 13:52:06
URL: http://tokiohotelbrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0