♥ Vecka 2 ♥

Nu är jag inne på vecka två sedan jag slutade med godis helt. Fika får jag endast unnan mig vid speciella tillfällen och chips och läsk är endast tillåtet på helgen. Glass är också endast helgen eller vid speciella tillfällen, men kommer bli lite justering under sommaren. Dock så hade jag ett bakslag igår med godiset så nu är jag skyldig mamma ett biobesök. Men jag kan säga att jag fick rätt bra ångest efter jag ätit godiset och det är ju något positivt i alla fall.

Nu till något roligare. Jag håller ju även på att försöka gå ner i vikt. Det är 10 kilo som ska bort är det tänkt, även om jag mest går efter centimetrar. På en vecka har jag gått ner lite mer än ett halvt kilo. Det är riktigt bra med tanke på att jag inte kan eller får träna just nu, så jag är jätteglad. Det ger mig den lilla puschen för att fortsätta.

Så här såg det ut för en vecka sedan:

Vikt: 75 kg
Midjemått: 88 cm
Stuss: 108,5 cm
Byst: 98,5 cm
Lår: 67 cm
Armar: 32 cm
Vader: 40,5 cm

Så här ser det ut nu:

Vikt: 74,4 kg (0,6 kg mindre)
Midjemått: 85,5 cm (2,2 cm mindre, yeey!)
Stuss: 107,5 cm (1 cm mindre)
Byst: 98,5 cm
Lår: 65,5 cm (1,5 cm mindre)
Armar: 32 cm
Vader: 40 cm (0,5 cm mindre)

Även om inte skillnaden är så jättestor så är jag verkligen jättenöjd eftersom det faktiskt bara gått en vecka. Jag känner mig verkligen motiverad och jag SKA fortsätta som jag gör, fast utan bakslag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0