Det här blev det på IKEA :)

Var, som jag skrivit tidigare, på IKEA i lördags. Blev nya madrasser och en ny sängstomme. Äntligen! Innan jag visar bilder på det nya, ska ni få se hur den gamla sängstommen såg ut.


Visst är inget större fel på den, föruom att jag tröttnat på den. Så nu tänkte jag lägga ut den på blocket och se om jag kan få den såld.

Nu kommer då bilderna på den nya :)



Visst blev det fint! Två av kuddarna är nya, liksom lakan och påslakanet (och örngotten så klart) Passade på att köpa mig ett bredare täcken, så det är också nytt :)



Taget från en annan vinkel. Tyvärr så syns inte sängstommen så bra, men det är den HÄR


Den här lampan köpte jag för att jag skulle kunna använda den både i vardagsrummet och sovrummet, men nu visade det sig att kontaktuttaget satt så dumt till att jag var tvungen att ha sängen åt andra hållet. TYpiskt! Men det är i alla fall en lampa som kommer användas så är inget onödigt köp i alla fall. Det är bara mina planer som gick i stöpet lite.


Blev lite annat smått och gott också; böjbara skärbrädor, batterier, galgar, blockljus, tofflor och "badpuffar".

Blev en riktigt lyckad dag:)

OBS! MINA EGENTAGNA FOTON FÅR ENDAST TAS/LÅNAS MED MIN TILLÅTELSE!

Kommentarer
Postat av: Rosida

Ooh, vad fina grejer! :D Gillar sängen.

Bra att du hade en bra dag! ;)

Hoppas att den här dagen blir lika lyckad för dig. ♥

2009-08-23 @ 15:56:43
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/
Postat av: Alessandra

Mysigt att gå på Ikea :)

2009-08-23 @ 16:08:09
URL: http://alessandra.se
Postat av: Anonym

sv: haha okey låter bra:D oj vilken sött säng!:) hoppas att denna säng kommer inte att göra illa dig:) haha har precis samma gardiner hemma :D faan va cool viste inte om någon hade samma smak som jag:D Ha en super trevlig kväll! kramis

2009-08-23 @ 21:13:08
Postat av: Rhea

Hej! Vad fint det blev. Skulle också vilja ha lite nytt. Men jag får vänta tills jag vet vad badrummet kostar. Kram

2009-08-24 @ 14:17:57
URL: http://www.metrobloggen.se/ajohanne3

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0