Oh, my God!

Har just suttit och gjort en lista över vad som behöver köpas på IKEA på lördag. Herregud, säger jag bara! Det blev ingen billig lista kan jag säga... Men å andra sidan så får jag mycket för pengarna. Skulle jag göra en likadan lista från någon annan affär, så skulle det nog gå på det dubbla. Minst!
Jag hoppas bara att allt finns och att det blir som jag har tänkt. Huvudsaken är att sängarna finns (ska köpa två 80-madrasser). Får hålla tummarna!

Så om att går som det ska så får ni, förhoppningsvis, se resultatet av shopping på söndag.

Kommentarer
Postat av: Penny

Jag satt också med nya katalogen idag med papper och penna för att göra en lista. Men jag blev besviken, kändes som same old allting. Vart ingen lista till slut

2009-08-19 @ 20:11:19
URL: http://pinuppa.webblogg.se/
Postat av: Justine

sv: oj jag kan tänka mig att det kan vara ganska jobbig jag också för ont i ryggen ibland när jag sover i min säng :s köns inte bra alls.. vad lässer du? ja du jag har haft ganska bra dag.. hade ingen skolan idag så det blev en myss dag:)

2009-08-19 @ 21:44:56
URL: http://justiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0