The Librarian

Det blev filmen The Librarian som sågs ikväll, efter en del vånda kan jag säga. Det är inte alltid lätt att välja :P



Ni känner säkert igen Noah Wyle, som spelar huvudrollen i filmen. Ja, just det, han spelade doktor John Carter i Cityakuten.



Flinn är inte vilken bibliotikarie som helst. Han jobbar i ett hemligt rum under biblioteket och hans jobb är att skydda föremål som t.ex. Pandoras Ask och The Sword of Destiny. När det senare blir stulet andra dagen på jobbet, så är det Flinn som ska se till att det kommer till rätta...



Tyvärr hittade jag ingen trailer, så här kommer ett liten snutt från filmen istället, där Flinn söker jobbet som The Librarian:




Kommentarer
Postat av: Katie

Det är ju Carter!!!



Jag ligger också lågt med det just nu. Har ingen lust att få en fetböter bara för att jag råkat ladda hem lite. Jag kollar ofta över internet istället. Det funkar helt okej :D

2009-08-20 @ 22:13:09
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du har =)



titta gärna in på min: http://sofienilsson.devote.se

där jag skriver om min lillebror som tog livet av sig, men också om andra saker t.ex hur du kan tjäna pengar på din blogg eller få fler läsare/besökare!

2009-08-20 @ 22:42:33

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0