Yeay, sol!!

Äntligen sol igen! Det var verkligen på tiden! Jag höll ju nästan på att bli deprimerad av det här tråkiga, gråa vädret som varit. Man kanske ska ta och vänta lite med att köpa ett nytt papraply ett tag och se om jag hinner få hem mitt. Känns som lite bortkastade pengar, speciellt nu när jag egentligen inte har råd att köpa ett nytt. Den här månaden blir tillräckligt tuff ändå.

Så här ser min dag ut:

* Äta frukost

* Duscha

* Ringa pappa

* Gå och posta Tradera-kläderna

* Ev. hinna diska och plocka ordning lite i lägenhetet

* Laga mat

* Jobba

Ja, så ser min dag ut idag. Inte hinner man vara ute något direkt i det fina vädret. Men det skulle tydligen vara fint imorgon också, så man får hoppas på det. Jag slutar tidigt då, så då kan jag kanske vara ute en stund efter jobbet. Man kan ju alltid drömma :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0