I skolan

Just nu sitter jag i skolan och väntar lite på att tiden ska gå liiite fortare :P Börjar egentligen inte förrens halv ett idag, men hade en grej som skulle göras innan. Tidspessimist som jag är så trodde jag att det skulle ta längre tid än det gjorde, så nu är det bara att vänta :P Tur att datorer finns ibland, för det är rätt bra tidsfördriv :)
Ska iväg och köpa mig lite mat lite senare för man måste ju få i sig något att äta under dagen. Klockan är inte ens elva än och jag börjar redan bli hungrig. Fast åt ju frukost vid kvart i sju i morse, så det kanske inte är så konstigt ändå :P

Kommentarer
Postat av: miiah

sv: Haha jaha ;p Jag har två små garderober i mitt rum till min förfogan, dem räcker inte ;p hihi



Men va? :o Kommer inte nästa avsnitt på tisdag? :O



Haha ojdå! :P Jag snoozar alltid.. Är så jäkla morgontrött så det är hemskt ;p Man tkr man borde vant sig vid att gå upp sju efter alla år i skolan men icke ;p Jag mår rätt ok, är lite nervös o orolig över nationella i matte b ;p



kram =)

2009-12-10 @ 11:11:25
URL: http://miijauh.devote.se
Postat av: Emmelist

aha, intressant. kommer nog gå galant ska du se! snart dags ju! :)

2009-12-10 @ 12:25:33
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Stina

Hej, vilken trevlig blogg du har! Är det din lilla tjej på bilden?



// Stina

2009-12-10 @ 14:14:04
URL: http://stylebyme.myshowroom.se/
Postat av: Sabina

Eller hur. Så jäkla kul när man hittar något man bara MÅSTE ha. ;D

2009-12-10 @ 20:45:29
URL: http://metrobloggen.se/saibin

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0