Välkommen hem till mig! - del 3

Idag får ni ta er en titt in i min garderob som jag själv måla och grejat i. Är det enda i lägenheten som jag faktiskt är helt och hållet nöjd med, trots att jag ska ändra lite när de kommer till förvaring. Kan knappt fatta att det faktiskt är jag som stått och målat väggar och hyllor. Blev riktigt fint och organiserat blev det också :)

 
Väggarna var tidigare vita och trähyllorna omålade. Numera är både vägg och hyllor gråa, vilket jag själv tycker är mycket fräschare och snyggare. Ser mer enheltligt när det är samma färg, dessutom så blir det inte så tråkigt som det lätt blir när det är vitt. Blev en helt annan känsla med grått.

 
Det mesta hänger på galgar, sorterat efter typ av plagg och sedan färg, vilket ger en bättre överblick. Så småningom så ska jag fixa in en byrå där jag kan lägga ner vissa plagg i.


Det som inte går att hänga på galgar ligger just nu på en av hyllorna ovanför.


Leggings ligger i den här praktiska "hänghyllan". Min smartaste idé är nog trots allt sko- och skärplösningen. Skor utan klack och skärp är nerstoppade i den här praktiska hängaren med fack som egentligen inte alls är till för skor. Det gäller att ha fantasi när det kommer till förvaring när man bor i en lite lägenhet.


De andra skorna står på golvet. Mattan är egentligen i fyra delar som jag skar till för att det skulle passa, vilket är en lite provisorisk lösning.


På golvet står två speglar lutade som är praktisk om man vill kollar ut vilka skor man ska ha.


Bra förvaring är naturligtvis a och o i en garderob.

 
De här stora lådorna står på en av de översta hyllorna och rymmer mycket. En av dem innehåller alla mina väskor...



(Tidigare delar finns under kategorin Inredning)

OBS! MINA EGENTAGNA FOTON FÅR ENDAST TAS/LÅNAS MED MIN TILLÅTELSE!


Kommentarer
Postat av: Emmelist

haha ja det brukar ju vara en levande gran om man har katt. hur gammal eden?

2009-12-09 @ 23:01:23
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

haha ja e han bara 9 månader så finns ju risk för att granen kommer vara levande :P

2009-12-10 @ 08:30:45
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

nej men precis! gran ska man ha :D



vad ska du göra idag då?

2009-12-10 @ 09:51:01
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: miiah

stor garderob du ser ut att ha ;p



sv: haha ja, desperate housewifes var ju skitspännande!! :D Undrar vem som dör.. :O



Ja tända ljus är supermys och värmande =)

Hoppas allt e bra idag!

kRAM :d

2009-12-10 @ 10:47:00
URL: http://miijauh.devote.se
Postat av: Emmelist

ja jag hatade också muntlig redovisning..men som du säger, det måste göras :D vad ska du redovisa om då?

2009-12-10 @ 10:48:24
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Josefine

Det ser ut att vara jättefint :)

2009-12-10 @ 21:01:43
URL: http://jozzehsfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0