En lååång och blåsig dag

Shit, blåser verkligen halv storm ute nu! Det har i alla fall slutat regna nu, som tur är. Mitt paraply blåste nämligen sönder på vägen till jobbet, så det var bara att slänga. Så det var riktigt tur att det hade slutat regna när jag skulle knalla hemåt efter jobbet. Imorgon blir det att inhandla ett nytt. Känns sådär faktiskt, med tanke på att jag har ett paraply hemma hos föräldrarna. Men de bor 5 mil härifrån, så det blir lite svårt :P

Känns som att den här dagen aldrig skulle ta slut. Har nästan spenderat hela dagen på jobbet. Började 12-.45 och slutade 21.30. Kan säga att det är väldigt skönt att vara hemma igen.
Akilles var riktigt hungrig när jag kom hem kan jag lova. Fast han är ju nästan jämt hungrig, men nu var det extremt. Han hade härjat en del medans matte var borta också. Hittade två råa potatisar på golvet! Han är jämt uppe på bänkar och bord, blir galen på honom! Verkar som att han aldrig lär sig. Gick så bra i början, men nu skiter han i det och gör som han vill. Tror faan att han har kommit i trotsåldern. Undrar om katter gör det ens?

Nu ska jag sätta mig framför tv:n en stund och varva ner. Får se om katten gör mig sällskap.


Jag och lillkillen :)

OBS! MINA EGENTAGNA FOTON FÅR ENDAST TAS/LÅNAS MED MIN TILLÅTELSE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

blåst är inge kul /:

2009-07-31 @ 22:50:03
URL: http://heleeenaaaa.blogg.se/
Postat av: Rhea

Vill bara önska dig god morgon! Kram

2009-08-01 @ 07:45:25
URL: http://metrobloggen.se/ajohanne3

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0