Kvällens agenda

Så vad händer ikväll då? Jo, blir TV för hela slanten :P

Först ut är Trinny & Susannah: Stilakuten på femman 20.00.



De lär kvinnor att klä sig rätt. Det går inte ut på att man måste vara på ett visst sätt utan hur man ska klä sig oavsett kroppsform och vikt. Framhäva det man vill visa och dölja det man inte vill visa. Man får bland annat lära sig hur man klär sig för att få längre ben, smalare midja mm. Kan säga att jag har lärt mig en hel del av dem hur jag ska klä mig. Vad jag passar i och vad jag inte passar i.
Har ni missat det, så tycker jag absolut att ni ska ge det en chans.

Efter det så är det The Bachelorette, också det på femman, 21.00



Deanna dejtar en massa killar i hopp om att hitta sin framtida man.

Ja, så ser väl min kväll i stort sett ut. Kan hända att det blir någon film eller något också. Vad ska ni hitta på ikväll?


Kommentarer
Postat av: anne

du gillar femman alltså ^^

2009-07-29 @ 20:03:10
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: kamilla

taack, a jag vet så spännande ! =)

2009-07-29 @ 21:21:36
URL: http://kaamilas.blogg.se/
Postat av: Rhea

Nej! Var det stilakuten i dag? Jag älskar det programmet. Kram

2009-07-30 @ 00:25:08
URL: http://metrobloggen.se/ajohanne3

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0