Snart iväg

Har precis ätit upp frukosten. Ja, jag vet lite sen frukost, men behövde sova. Har ringt till jobbet och friskanmält mig idag. Känner att jag är tillräckligt frisk för att orka jobba imorgon.
Jag ska snart ner till stan och sätta in pengar på banken. Vann ju en auktion igår, så ska sätta in pengarna för boken. Ska till en annan bank också och sätta in pengar. Den här gången är det pengar till räkningar. Jag har än så länge ingen internetbank, så brukar sätta in pengar på mina föräldrars konto, så betalar de. Är jättesnällt eftersom jag då slipper betala avgiften som blir när man betalar på vanligt vis.
Måste verkligen skaffa mig internetbank snart. Blir så mycket lättare då. Dels så slipper jag att gå ner till stan varje månad för att sätta in pengar, men jag kan även använda mitt eget Tradera-konto till att sälja på, inte bara köpa.
Eventuellt ska S (en kompis) med till stan, men vet inte än. Hoppas på att hon loggar in på msn snart så jag vet vilket. Jag är sådan att jag vill veta i någorlunda god tid, hatar när saker och ting blir bestämt i sista minuten. Visst kan jag vara impuls också, men när jag vet om det lång tid i förväg, så vill jag att det ska vara planerat ordentligt med tider och så.

Bjuder på en bild på min lilla kisse Akilles :)



OBS! MINA EGENTAGNA FOTON FÅR ENDAST TAS/LÅNAS MED MIN TILLÅTELSE!

Kommentarer
Postat av: malin

söt blogg ;)

2009-07-30 @ 17:31:07
URL: http://mmaaalinn.blogg.se/
Postat av: Celina

Fin blogg! :)

2009-07-30 @ 17:31:11
URL: http://celinasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0