Vill ha från den nya H&M-katalogen!

Åh, finns så mycket fint jag vill ha från höstens H&M-katalog. Riktigt svårt att välja vad jag ska beställa för något. En del vet jag säkert, annat är jag osäker på. Hoppas att de jag är osäker på hamnar i butik, så man kan prova utan att eventuellt behöva skicka tillbaka.

Ska köpa:


En lite längre top. Blir snyggt med leggings eller tjocka trumpbyxor. Man kanske kan ha någon kofta, tröja eller väst till för att piffa upp det hela lite.


2-pack, lite tjockare strumpbyxor. Blir perfekt till hösten.


Ett par vanliga, svarta leggings. Jag behöver verkligen ett par nya för mina gamla är trasiga.


Fundera lite på:

eller

Behöver ett par svarta byxor eller jeans. Kanske någon av dessa?


En fin tunika är aldrig fel och det behöver jag verkligen. Enda anledningen till att jag är tveksam på den här är att jag måste fundera på vilket som går först i klädväg.


Den här är jag väldigt tveksam till. Tycker att den är skitsnygg, men frågan är hur den sitter på mig. Antingen sitter den skitsnyggt eller så gör den det inte. Känns som att det kan gå hur som helst.


Kanske köra på ett par leggings till, fast med nitar?


Jo, jag vet, det är mycket lila :P Tror att det här också är något som antingen sitter jättebra eller inte alls.


Har länge varit på jakt efter en fin skjorta, men inte hittat någon. Är inte lätt när man har två stora saker att ta hänsyn till när det kommer till just plagg med knappar :P Jag gillar i alla fall den här skjortan riktigt mycket. Får hoppas på att den kommer ut i butikerna, så att man kan prova den.

Vad tycker ni jag ska välja?

Kommentarer
Postat av: Ionela

Den lilla koftan kan man ha till så många olika plagg. Jag tycker att du ska ha något som man kan ha till flera olika kläder. liksom koftan och leggins. jeans och koftan, kjol och koftan. osv

2009-07-30 @ 21:58:57
URL: http://ionela.blogg.se/
Postat av: Ionela

Jag menar den lilla koftan. Utan ärmar ja. Om du text är svart kläd och bara tar den över en svart tight tröja och markerar midjan med en snygg bälte, skärp. Så blir det skit snyggt tycker jag. Men du kanske har tänkt köpa fler saker. Och har man lite mage och skinkor så döljer den dem ganska bra.

2009-07-30 @ 23:36:18
URL: http://ionela.blogg.se/
Postat av: Rhear

Det fanns mycket fint i nya katalogen. Kram

2009-07-31 @ 00:17:33
URL: http://metrobloggen.se/ajohanne3
Postat av: Ionela

Hello! Jag själv tycker att ett brett skärp vore snyggt då den koftan är ju lite flufig så att säga. den är ju inte tight. och det bästa är ju att du helst åker till närmaste HM butik och se om de finns där. För annars kan du råka ut som jag. Var tvungen att skicka tillbaka allt jag beställde en gång.

2009-07-31 @ 10:05:36
URL: http://ionela.blogg.se/
Postat av: Ionela

Ser man på. då spar du ju pengar till annat och kan köpa annat för de pengarna. Ibland är det bra att kolla vad man har hemma och liksom köpa till för att få det snyggt. Man behöver inte alltid köpa nya jeans, ny linne, tröja osv. på en gång. har man ett par gammla jeans är det ju snyggt att köpa en linne i en snyggt färg och med en blus eller någon tröja få det att se modernt ut. Hoppas du förstår vad jag menar.

2009-07-31 @ 10:29:46
URL: http://ionela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0