Carrie

Sissy Spacek spelar Carrie White, en ovanlig high school-tjej utan vänner, i Stephen King  klassikern Carrie.

Hon är en osäker och plågad tonåring. En dålig kombination när man dessutom besitter övernaturliga krafter... Hennes mamma är dessutom psykiskt sjuk och hennes klasskompisar är elaka. Till sist går de för långt med, vad som är menat, ett sadistiskt skämt. Carries krafter släpps lös och ingen går säker...

Den klassiska dusch-scenen.

Carrie och Miss Collins. Hon är det enda stöd Carrie har.





Kommentarer
Postat av: Katie

Jo, jag tycker dom är himla otäcka!

Hon som spelar Carrie är inte heller någon man skulle vilja möta i en mörk gränd en kväll. Hon ser lite galen ut. Filmen är dock helt okej fastän den är så pass gammal som den är!

2009-10-21 @ 13:10:28
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: Emmelist

aha okej.. själv har jag jobbat lite. tränat foten...å nu ska jag fara å testa jobba en stund till :D vad äre för plugg du har idag då?

2009-10-21 @ 14:15:25
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: miiah

ÅHH den filmen hade jag glömt bort! :D:D Tack för att du la upp den! nu måste jag skriva upp namnet på den så jag inte glömmer bort den igen :D den är skitbra och roligt att den är så gammal :D



SV: Haha bra det (a) Jaså så bra :) då kanske jag ska kolla på den också.

Idag blir det bara plugg tyvärr :( suuuck! Hos dig då? =)



kramar

2009-10-21 @ 15:23:22
URL: http://miijauh.devote.se

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0