Hiss och diss

Idag tänkte jag inte ge mig på något speciellt tema utan bara allmänt.




  1. Grey's Anatomy - Ett nytt avsnitt ikväll :D
  2. Syrran hälsade på
  3. Solen sken hela dagen! En perfekt höstdag trots kylan
  4. Fick lämna tillbaka ett plagg på Gina Tricot och fick ett presentkort tillbaka. Bra även om jag hade velat haft det jag lämnade tillbaka, men blev det konstigt efter tvätt så blev det.
  5. Fick en 50 kronors check från ICA att handla för.



  1. Plugg inför prov på fredag
  2. Gått upp lite i vikt istället för ner :( Men ny dag, nya tag!
  3. Att jag var tvungen att ta fram mössan i morse.
  4. Att jag måste upp tidigt imorgon igen. Vill ha sovmorgon!
  5. Att det mörknar fortare. Vill ha mer ljus!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Haha bra, visst är det bra?

2009-10-14 @ 21:19:46
URL: http://puffeduffe.blogg.se/
Postat av: Miiah

SV: Varsågod kära du :)



Är allt bra ikväll?

kramar:)

2009-10-14 @ 21:31:27
URL: http://miijauh.devote.se
Postat av: JONNA

Greys is the shit :D

2009-10-14 @ 23:01:07
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0