Hiss och diss

Är många som håller på med det här och nu tänkte jag ge mig på det också :P
Idag tänkte jag hissa och dissa killkläder.

Hiss

Skjortor - En riktigt snygg skjorta med en t-shirt under är aldrig fel.

Väst - Vet inte varför jag tycker det är så snyggt med väst på killar, men gillar det skarp. Men då ska det vara rätt typ av väst och rätt matchat.

Jeans - Ett par välsittande jeans är bland det snyggaste en kille kan ha på sig.

Kostym - Vem ser inte snygg ut i kostym liksom :P Men då ska det vara vid speciella tillfällen eller jobb och inte till vardags.

T-Shirt - En välsittande t-shirt är snyggt. Men den ska inte vara för tajt eller för löst sittande.


Diss

Ribbade tröjor - Vet inte vad det är med dom tröjorna, men gillar dom inte alls. Jag ryser nästan av obehag när jag ser dom :P

Strumpor i sandaler - Vad är det med killar och strumpor i sandaler?! Är så fult! Borde vara förbjudet :P

"Hip Hop-byxor" - Gillar inte alls sådana byxor. Hur snyggt är det med skrevet nere vid knäna liksom.

När halva kalsongerna syns - Hör lite ihop med tidigare punkt. Hur kan man gå omkring med byxor så att halva kalsongerna syns. Inte snygg nånstans.

Linne - Gillar verkligen inte alls linne på killar. Visst, om de har det under en tröja, så kanske, kanske jag kan stå ut med det, bara jag slipper ser det.


Håller ni med?

Försökte fixa en sorts banner med hiss och diss på, men funkade inte alls. Någon vänlig själ som vill hjälpa mig ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Kul med hiss och diss-lista! Håller med vid de flesta punkterna. Speciellt med skjortan som hiss och hiphopbyxor som diss. Killarna som har hiphopbyxor går ju automatiskt som pingviner! Fult som bara denn!

2009-10-12 @ 19:30:44
URL: http://fidzi.blogg.se/
Postat av: Sessan

Auuuw gulliga du, Mmm det är bra med inspiration..och hon bad mig ge mina råd beträffande självförtroende vilket är väldigt svårt :



Massa kramar gumsigos!

2009-10-12 @ 20:12:51
URL: http://mikasha.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Sv: Men eller hur!



Fin header :)

2009-10-12 @ 20:34:25
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/
Postat av: ELLEN - eeederholm.blogg.se

aa, ja det kanske är så :P

2009-10-12 @ 21:29:47
URL: http://eecederholm.blogg.se/
Postat av: iss

Åhh det låter smarrigt. Älskar verkligen glass, skulle kunna leva på det. Ska hålla utkik efter den. Hihi.



Fin blogg du har! Håller absolut med dig angående hiss/diss ;p

2009-10-12 @ 22:27:00
URL: http://jouper.blogg.se/
Postat av: jouline

Fin blogg du har.

Vill du vara med & tävla om en hårprodukt? kika i sådana fall in i min blogg!

2009-10-13 @ 01:08:03
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: Katie

Jag gillar inte heller hiphopbyxor, däremot kan jag gilla att se hur kallingarna ser ut litegrann :P Det brukar visa på om dom bryr sig eller inte!



Jo, egentligen så borde jag väl säga till men jag vågar inte riktigt. Han är nog dryg och otrevlig som det är och jag tror att skulle jag säga till honom skulle han bara bli sur och göra det hela ännu värre!

2009-10-13 @ 10:47:30
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0