Betyg + Heroes

Den här dagen har varit ganska tråkig, som de flesta andra dagar. Men en rolig sak har i alla fall hänt :) Fick veta vad jag fick på provet i Utvecklingsstörnings-kursen. Trodde jag bara skulle få ett G, men fick ett VG+!! :) :) :) :) Blev så himla glad, för trodde verkligen inte att det gick så jättebra på provet. Jag kanske måste börja tro lite mer på mig själv. Jag kan nog mer än jag själv tror.

Men nog pratat om det. Nu ska jag kolla på ännu ett avsnitt av Heroes tredje säsong :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar heroes!:D

2009-09-17 @ 18:53:20
URL: http://mondaytosunday.blogg.se/
Postat av: rhea

Grattis till det fina provresultatet! Kram

2009-09-17 @ 20:31:36
URL: http://www.metrobloggen.se/ajohanne3
Postat av: Justine

sv: haha..ah stakars faktist..det kan ju vara lite jobbigt att städa utan damsugare :P kankse går det att fixa den? :D

aa du det blir en myss kväll, dricka te, äta choklad och titta på tv:) fast imorgon kommer det blir tränning hela dag.. kommer köra stenhård:D

2009-09-17 @ 21:05:16
URL: http://justiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0