God morgon

Så ska man snart iväg till skolan då. Idag var tempen nere på det normala, så mår hyfsat bra idag även om jag fortfarande är förkyld. Det går i alla fall åt rätt håll :)

Vet inte riktigt vad som händer idag, förutom skolan då. Tror jag ska ta och städa upp lite här hemma. Ska ta hand om disken i alla fall. Jag kan ju inte låta det bli stökigt igen när mamma var så snäll och hjälpte mig att städa upp. Just det, måste boka tvättid också. Problemet är bara att jag inte vet när jag kan tvätta eftersom praktiken börjar nästa vecka och i helgen kan jag inte. Om det nu skulle finnas tid då.

Men nu ska jag snart iväg i alla fall. Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: I S A B E L L E ♥ F O T O B L O G G

aw okej.. känns som alla är sjuka just nu, men bra iaf att det börjar bli bättre :D

med mig är det finfint :D

2009-09-23 @ 07:44:02
URL: http://vaniline.blogg.se/
Postat av: sandra

Sv: Tack för tipset! Tyvärr har jag ju inte det hemma heller nu då, men affären öppnar om en knapp timma så kanske skuttar ner då då =)



Faan, nu när jag läste ditt inlägg kom jag på att jag måste boka tvätttid !!!



...å nu fick jag hicka... Hrmmpfhh!



Ha en finfin dag!



Mvh

2009-09-23 @ 08:03:28
URL: http://sirax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0