Home sweet home

Så skönt att vara hemma igen. Var i och för sig några timmar sedan jag kom hem, men i alla fall :P Tror att provet gick rätt bra faktiskt. Jag hoppas det i alla fall. Den första delen var lite klurig. Man skulle beskriva vad vissa ord betydde på engelska. Jag vet ju så klart vad de betyder, men så svårt att förklara sånt tycker jag. Satt fast rätt länge på ord, men sedan fick jag i alla fall ner något på pappret :P Jaja, det gick som det gick. Inget jag kan göra något åt nu.

Borde städa lite, men är rätt frusen i dag, så funderar på att ta mig ett varmt bad istället. Då kanske man tinar upp lite. Sedan funderar jag på att leta reda på en bok jag inte läst än och krypa ihop under en filt och läsa lite. Var längesen jag gjorde det nu och jag tycker det kan vara en ganska skön avkoppling. Vilket jag känner att jag behöver. Visst, jag gör kanske inte så mycket nu heller, men syftade mest på att hjärnan får koppla av lite :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0