Jag undrar...

Var i skolan och gjorde provet förut. Vet faktiskt inte hur det gick, men jag hoppas att det gick bra. Fick lite hjärnsläpp först, men jag svarade i alla fall på alla frågor och det är ju alltid något.

Nu ska jag snart iväg och jobba. Har ingen lust att ge mig ut nu. Det är mörkt, så man kan tro att klockan är mer än den egentligen är. Blåser ju det också och det verkar som det kommer att bli regn. Hoppas bara att man hinner till jobbet innan det börjar.

Försöker skriva mer senare när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Katie

Det gick säkert bra! Men det är så hemskt när man får hjärnsläpp. Jag brukar bara sitta och stirra på papperet och sen får jag panik!



Ja, det där med en massa dieter är bara dumt.

Jag åt ingen av den där maten igår, det blev spaghetti och köttbullar i tomatsås. Supergott!

2009-09-03 @ 16:37:44
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0