Kille sökes!

Jag är en tjej på snart 26 år som söker en kille mellan 26 och...

Skojade bara, haha. (I alla fall lite ;)) Men visst vore det en rolig grej :P Är ju numera inget konstigt att man träffar sin partner via nätet, men att träffas via en blogg är nog lite udda skulle jag tro. Jag har då aldrig hört talas om det. Det vore nog både något positivt och negativt. Man vet lite mer om personen än man gör via en dejtingsida eller i verkligheten också för den delen. Det vill säga om man är ärlig om det man bloggar om. Vilket jag tror att många kanske gör, speciellt de som vill ha många läsare och uppmärksamhet. Bloggar man inte för att man tycker det är kul? Det gör i alla fall jag. Men nu kom jag ifrån ämnet lite :P



I alla fall, det vore en kul grej att säga till folk som undrar hur man träffades. "Jo, vi träffades på nätet via en blogg." Jag kan nästan se hur förvånad personen skulle bli :P Jag skulle då det, haha.

Har ni hört talas om några som träffats på det viset? Vore kul att veta!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

har du sett the proposal? alltså vill du se på komedi så ska du se den GRYMMMT BRA!



Det är bra men trött:P Jobbat hela dagen:P

Kram

2009-09-27 @ 19:15:48
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/
Postat av: Mikaela

gillar du annars för filmer? såg en filk ikväll du kanske orde se=) !

2009-09-27 @ 23:10:47
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/
Postat av: Mikaela

dumpa honom, kika inlägg neråt så ser du=) Western tycker jag om haha så bra! Gillar det emsta:P

2009-09-28 @ 13:17:28
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/
Postat av: Angelica - fyrbarnsmamman

haha, ja blogg har jag aldrig hört talas om men jag och gubben träffades via nätet som så många andra nu för tiden :)

2009-09-28 @ 13:41:49
URL: http://tvattlapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0